Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

  • Как да подам жалба?

    Уважаеми потребители,

    за да подадете жалба до Европейски потребителски център България, моля изпратете имейл на адрес ECCNET-BG@EC.EUROPA.EU като ни напишете Вашето оплакване и прикачите всички необходими документи, касови бележки и други доказателства. МОЛЯ, ИЗПРАТЕТЕ ОПИСАНИЕТО НА СЛУЧАЯ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДОКУМЕНТИ В ЕДИН ОБЩ ИМЕЙЛ.

    Освен това трябва да знаете, че е важно да сте се опитали първо да се свържете директно с търговеца, като му изпратите жалба с приложени копия на всички доказателства и му дадете срок да Ви отговори. Ако не сте доволни от отговора или ако не получите такъв, то се обърнете към нас.

  • Жалба до Европейски потребителски център

    ECCNET-BG@EC.EUROPA.EU

    Жалба до Европейски потребителски център

Новини

  • Съвети в навечерието на Черния петък Съвети в навечерието на Черния петък
  • Моята карта, моят приятел в помощ на потребителите Моята карта, моят приятел в помощ на потребителите
  • ЕПЦ и EEN организират обучение за онлайн търговци ЕПЦ и EEN организират обучение за онлайн търговци
  • Черен петък. Вижте нашите съвети за безпроблемно онлайн пазаруване Черен петък. Вижте нашите съвети за безпроблемно онлайн пазаруване
  • Трябват ли ни зимни гуми за ваканция в ЕС? Трябват ли ни зимни гуми за ваканция в ЕС?

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре