Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Загубена доставка


Български потребител купува игрова конзола през интернет от търговец в Люксембург. Плаща за продукта, който е предвидил за подарък, 329 евро, но конзолата така и не идва до адреса му в България. Търговецът отрича и твърди, че поръчката е доставена и получена.
След като потребителят подава жалба до ЕПЦ България и със сътрудничеството на ЕПЦ Люксембург играта е доставена на купувача.


  • Електронна търговия

    Електронна търговия

    Български потребител прави поръчка на детски дрехи от френски сайт. След няколко дни от кредитната карта на потребителя е изтеглена сумата за направената от него поръчка. Два месеца по-късно потребителят още не е получил поръчаните стоки.

  • Онлайн поръчка

    Онлайн поръчка

    Когато получава поръчката, потребителят с изненада установява, че стоките са фалшиви, а освен това са и различни от това, което е поръчал.


Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре