Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Своеволия на мобилен оператор


Български потребител, който учи в Германия, има срочен договор с местен мобилен оператор. Обучението му приключва и той се връща в България. Престава да използва сим картата, но плаща таксите, в очакване договорът му да изтече. Един ден той получава по пощата на българския си адрес още една сим карта от същия мобилен оператор. Обажда се на фирмата и казва, че не е сключвал нов договор и съответно не желае да притежава втора карта. Отговарят му, че това е подарък – бонус, защото е лоялен клиент. Потребителят не активира и не ползва втората сим карта. Въпреки това мобилният оператор започва да му начислява във фактурите допълнителна сума, оформена като месечна такса за новата карта. Половин година потребителят плаща и двете такси. Опитва се да реши проблема чрез директни преговори с фирмата, но безуспешно. След намесата на ЕПЦ България и ЕПЦ Германия мобилният оператор му връща неправомерно начислените суми за новата карта и поема ангажимент след изтичане на срочния договор за първата карта, да не го подновява автоматично, а до го прекрати.


Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре