Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Некоректни туроператори


Трима потребители наели апартамент във Виена за период от три дни през месец май 2010 г. чрез австрийски сайт. Те получили съобщение от компанията, предложила апартамента с потвърждение, че апартаментът е резервиран за посочения период срещу сумата от 115 €. Когато потребителите пристигнали на адреса в уговорения ден и час, никой от компанията не бил на място, за да им даде ключовете от имот. На посочения телефон за контакти се включвал телефонен секретар наемателите оставили гласово съобщение. Около 9 ч. сутринта един от потребителите получил обаждане от лице, което се представило като собственик на фирмата, отдаваща имота. Било му обяснено, че в апартамента има хора и се е получило дублиране на резервации. 30 минути по-късно потребителят получил обаждане от друго лице, което заявило, че този апартамент е запазен, но до 14.30 ч. и след това тримата  могат да се настанят. Те чакали на мястото до 15:30 ч., но никой не се появил, а номерът на компанията не отговарял. Така потребителите били оставени на улицата и принудени да търсят друг хотел без предварителна резервацияСлед жалба до ЕПЦ България и съвместни действия на центъра с ЕПЦ Австрия, потребителите получили обратно платената за апартамента сума.



Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре