Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Автомобилна измама


На 13.10.2010 български потребител решил да купи автомобил и за целта се регистрирал в популярен германски сайт. Веднага след неговата регистрация продавач го потърсил с оферта да му продаде исканата кола. Продавачът предложил на потребителя да ползва услугите на транспортна компания, която му била представена като много популярна в тази област. Потребителят и търговецът се договорили, че цената на колата с включени всички разходи ще бъде 5600 евро. Купувачът платил сумата на две части по банков път. Изведнъж в преговорите се включила и транспортната компания и уведомила потребителя, че колата ще му бъде доставена четири дни след транзакцията, или в случай на пречка да бъде извършена доставката, платената сума ще му бъде възстановена в пълен размер. Колата обаче не била доставена в уговорения срок. Тогава потребителят поискал връщане на платената сума от 5600 евро. Парите не само, че не му били върнати, но продавачът и транспортната компания престанали да отговарят на имейлите му. Потребителят подал жалба до ЕПЦ България, която препратила случая до ЕПЦ Великобритания, където била регистрирана транспортната компания. Оттам установили, че търговец с това име не съществува във Великобритания и става въпрос за криминална измама. Потребителят бил насочен да подаде жалба към органите на полицията по постоянния си адрес в България.



Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре