Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Отменен полет


Българка купува билет от английска авиокомпания. Първоначално е обявено, че полетът ще закъснее, но после летището е затворено и полетът - съответно отменен изцяло. Търговецът не оказва съдействие и потребителката сама си наема хотел, за да не спи на летището, и си купува храна. Освен това си купува и друг билет за връщане в България. Тя пише на авиокомпанията, но оттам й отказват възстановяване на 686 евро за разноски. След подаване на жалба до ЕПЦ България търговецът изплаща изцяло направените разходи.

  • Багажът на трима пътници е изгубен

    Багажът на трима пътници е изгубен

    Трима потребители от България пътуват от София до САЩ през Рим и ползват услугите на италиански авиопревозвач. Багажът и на тримата пътници е изгубен.

  • Нарушени права при отмяна на полет

    Нарушени права при отмяна на полет

    Жалбоподателят и още трима пътници трябва да излетят от Венеция, Италия, към София. Заради изригването на вулкана в Исландия, полетът е отменен. Авиокомпанията презаверява билетите на четиримата пътника за следващия ден, като те са пренасочени за излитане от Рим, Италия. По-късно пътниците са информирани, че ...


Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре