Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

  • Как да подам жалба?

    Уважаеми потребители,

    за да подадете жалба до Европейски потребителски център България, моля изпратете имейл на адрес ECCNET-BG@EC.EUROPA.EU като ни напишете Вашето оплакване и прикачите всички необходими документи, касови бележки и други доказателства. МОЛЯ, ИЗПРАТЕТЕ ОПИСАНИЕТО НА СЛУЧАЯ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДОКУМЕНТИ В ЕДИН ОБЩ ИМЕЙЛ.

    Освен това трябва да знаете, че е важно да сте се опитали първо да се свържете директно с търговеца, като му изпратите жалба с приложени копия на всички доказателства и му дадете срок да Ви отговори. Ако не сте доволни от отговора или ако не получите такъв, то се обърнете към нас.

  • Жалба до Европейски потребителски център

    ECCNET-BG@EC.EUROPA.EU

    Жалба до Европейски потребителски център

Новини

  • Нови правила за онлайн платформите Нови правила за онлайн платформите
  • Директорът на ЕПЦ с лекция за плюсовете и минусите на начините за плащане Директорът на ЕПЦ с лекция за плюсовете и минусите на начините за плащане
  • Колко ще струва превод в евро от България за друга страна в ЕС? Колко ще струва превод в евро от България за друга страна в ЕС?
  • Какво да правим, ако поръчката от сайта не идва? Какво да правим, ако поръчката от сайта не идва?
  • Повече права: Нов договор за потребителите Повече права: Нов договор за потребителите

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре