Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

  • Как да подам жалба?

    Уважаеми потребители,

    за да подадете жалба до Европейски потребителски център България, моля изпратете имейл на адрес ECCNET-BG@EC.EUROPA.EU като ни напишете Вашето оплакване и прикачите всички необходими документи, касови бележки и други доказателства. МОЛЯ, ИЗПРАТЕТЕ ОПИСАНИЕТО НА СЛУЧАЯ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДОКУМЕНТИ В ЕДИН ОБЩ ИМЕЙЛ.

    Освен това трябва да знаете, че е важно да сте се опитали първо да се свържете директно с търговеца, като му изпратите жалба с приложени копия на всички доказателства и му дадете срок да Ви отговори. Ако не сте доволни от отговора или ако не получите такъв, то се обърнете към нас.

  • Жалба до Европейски потребителски център

    ECCNET-BG@EC.EUROPA.EU

    Жалба до Европейски потребителски център

Новини

  • Резултати от конкурса „Нашето наследство – където миналото среща бъдещето“ Резултати от конкурса „Нашето наследство – където миналото среща бъдещето“
  • 250 евро за отменен полет поради стачка 250 евро за отменен полет поради стачка
  • Шабла сложи финал на информационната кампания "Вашите права" Шабла сложи финал на информационната кампания "Вашите права"
  • На път с кола в Европа: вижте какво задължително да сложите в багажника На път с кола в Европа: вижте какво задължително да сложите в багажника
  • Вашите права: При проблеми на почивката първо се оплачете на хотела Вашите права: При проблеми на почивката първо се оплачете на хотела

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре