Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

КЗП започва проверки в зимните ни курорти

30.10.2018

Директорът на ЕПЦ пред търговци представи механизма за търсене не обезщетение при закъснял полет и как се изчисляват правата на пътниците
Прикачени документи

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва инспекции на туристически обекти по зимните ни курорти. Още преди старта на сезона ще бъдат проверявани обекти, в които има констатирани нарушения, както и ски-пистите и ски-съоръженията. Това обяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов на семинар "Основни проблеми между потребители и търговци в областта на транспорта и туризма", който се проведе във вторник. Със започването на зимата ще се работи и по жалби и сигнали на граждани, допълни той.  

В скоро време предстои да започне работа и "горещ" телефон за бизнеса, на който търговците могат да звънят за информация или помощ при своята работа, обяви Константин Арабаджиев, член на КЗП.  През 2019 г. са предвидени и информационни срещи и обучения на малки и средни предприятия, добави той. На сайта на КЗП ще има и специален раздел с важна информация за търговците в помощ на работата им с потребителите.

Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов обясни механизма за търсене на обезщетение при проблеми с транспортни услуги. Той представи калкулатора за полети, който може да се намери на сайта на ЕПЦ. Това е лесен инструмент, с който пътниците могат сами да проверят правата си при закъснение на полет или при загубен багаж, обясни Арсенов. Ако самолетът им закъснее, първо трябва да изпратят жалба към авиопревозвача, а след това в случай че не са доволни от неговия отговор или не получат такъв - да се обърнат към нас в Центъра или към регулаторния орган, уточни той във връзка с въпроси от аудиторията.


на снимка от ляво на дясно: Константин Райков, член на КЗП, Димитър Маргаритов, председател на КЗП и Константин Арабаджиев, член на КЗП

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Какво не можем да върнем, ако сме го купили онлайн?

    През целия месец януари празниците продължават с пълна сила. Купуването на подаръци също. Какво обаче да правим, ако това, което са избрали нашите близки не ни допада? Ако подаръкът е купен онлайн, имаме 14 дни от доставката, за да го върнем. Подобна опция предлагат и по-големите големи физически магазини. Какво ...

  • По-лесен онлайн достъп до тв предавания и филми

    Преговарящите от Европейската комисия, Европейския парламент и Съвета постигнаха политическо споразумение по предложеното законодателство относно авторското право върху телевизионните и радиопрограми, съобщиха от Европейската комисия в прессъобщение до медиите.

  • Дискусия за онлайн търговията със студенти от СУ

    Офисът на Европейски потребителски център стана арена на дискусия със студенти. Младежите, които са първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски", гостуваха на екипа ни, за да се запознаят с основните права и задължения на търговци и потребители при ...

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [62]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре