Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

КЗП започва проверки в зимните ни курорти

30.10.2018

Директорът на ЕПЦ пред търговци представи механизма за търсене не обезщетение при закъснял полет и как се изчисляват правата на пътниците
Прикачени документи

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва инспекции на туристически обекти по зимните ни курорти. Още преди старта на сезона ще бъдат проверявани обекти, в които има констатирани нарушения, както и ски-пистите и ски-съоръженията. Това обяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов на семинар "Основни проблеми между потребители и търговци в областта на транспорта и туризма", който се проведе във вторник. Със започването на зимата ще се работи и по жалби и сигнали на граждани, допълни той.  

В скоро време предстои да започне работа и "горещ" телефон за бизнеса, на който търговците могат да звънят за информация или помощ при своята работа, обяви Константин Арабаджиев, член на КЗП.  През 2019 г. са предвидени и информационни срещи и обучения на малки и средни предприятия, добави той. На сайта на КЗП ще има и специален раздел с важна информация за търговците в помощ на работата им с потребителите.

Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов обясни механизма за търсене на обезщетение при проблеми с транспортни услуги. Той представи калкулатора за полети, който може да се намери на сайта на ЕПЦ. Това е лесен инструмент, с който пътниците могат сами да проверят правата си при закъснение на полет или при загубен багаж, обясни Арсенов. Ако самолетът им закъснее, първо трябва да изпратят жалба към авиопревозвача, а след това в случай че не са доволни от неговия отговор или не получат такъв - да се обърнат към нас в Центъра или към регулаторния орган, уточни той във връзка с въпроси от аудиторията.


на снимка от ляво на дясно: Константин Райков, член на КЗП, Димитър Маргаритов, председател на КЗП и Константин Арабаджиев, член на КЗП

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Моята карта, моят приятел в помощ на потребителите

    Потребителски гид "Моята карта, моят приятел" събра най-важните въпроси и отговори за използването на банкови карти и безконтактните трансакции, правата и задълженията на потребителите, както и основните съвети за безопасно онлайн пазаруване. Изданието е съвместен проект на Българската национална асоциация ...

  • ЕПЦ и EEN организират обучение за онлайн търговци

    Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите и Enterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата организират безплатно обучение на тема “Новите правила за онлайн търговия”. То ще се проведе на 3 декември от 9,30 ч. в сградата на БТПП.

  • Черен петък. Вижте нашите съвети за безпроблемно онлайн пазаруване

    Черен петък. Убийствени промоции. Невиждани намаления. Или просто ден, в който потребителите имат шанс да се сдобият с мечтаните стоки на изгодни цени. Вижте нашите съвети за онлайн пазаруване преди сакралния Черен петък, който тази година е на 23 ноември!

  • Трябват ли ни зимни гуми за ваканция в ЕС?

    След 15 ноември шофьорите в България трябва да са оборудвали колата си със зимни гуми. Може да се шофира и с летни гуми, но тогава грайферът трябва да е най-малко 4 мм. Задължение да се използват зимни гуми през студения период на годината има още в някои от държавите в ЕС, разположени на север - Естония, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре