Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

09.05.2018

Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, организирани от Българската Е-комерс асоциация.

В програмата ще се включат  и лектори от Националния статистически институт, които ще представят последни данни за това как българите използват технологиите. Планирани са и теми, свързани с различните етапи по планиране, създаване и маркетиране на електронни магазини.

Обученията са безплатни и ще се проведат на два етапа. Първият започва в Габрово на 16 май и продължава в Русе на 17 май и във Варна на 18 май, а следващият започва в Пловдив на 29 май, Стара Загора на 30 май и приключва в Бургас на 31 май. 
Партньори на програмата са EEN, БТПП и БСК.

Според данни на НСИ българите поръчват онлайн най-вече дрехи и спортни обувки (73,3%). Далеч по-малко се купуват стоки за бита като мебели, играчки (30,5%) или правят резервации за пътуване или почивка по интернет (26%). Основните проблеми, от които се оплакват потребителите, при онлайн пазаруване са свързани със забавяне на времето за доставка, както и с доставени грешни или повредени стоки.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • ЕК настоява Airbnb да показва крайните цени и дали мястото се предлага от частно лице

    Европейската комисия и органите за защита на потребителите от ЕС призовават платформата Airbnb да приведе общите си условия в съответствие с правилата на ЕС за защита на потребителите и да осигури прозрачност при представянето на цените.

  • ЕПЦ стартира информационна кампания

    Европейски потребителски център България, който функционира към Комисията за защита на потребителите, стартира масова информационна кампания „Вашите права“, насочена към хората, които пътуват, почиват или пазаруват в други страни от ЕС. Началото беше поставено днес, 13 юли, в Бургас.

  • Информация за фалита на Whinkel B.V.

    На 26 юни 2018 г. Ротердамският съд обяви фалита на холандския интернет магазина Whinkel B.V. Процедурата по несъстоятелност ще бъде изпълнена от адвокатската кантора DVDW (www.dvdw.nl), съобщиха колегите от ЕПЦ Нидерландия. В ЕПЦ България има получени жалби, свързани със сайта https://www.whinkel.nl Ето ...

  • Нови правила гарантират по-голяма защита при пакетните почивки

    Откривате хлебарки във Вашата хотелската стая? Виждате строеж вместо прекрасен плувен басейн? Вашият автобус или влак е закъснял и поради това сте пропуснали самолета? Вече ще можете да се възползвате от новата напълно хармонизирана европейска директива за пакетните туристически пътувания, която влиза в сила от ...

  • Обезщетение при закъснял полет и с дестинация извън ЕС

    Резервирате си самолетен полет с прекачване в страна извън Еворепейския съюз. Като резултат обаче пристигате в крайната точка със закъснение повече от 3 часа, по вина на авиокомпанията. Имате ли право на финансова компенсация, каквото е предвидена по европейското законодателство?

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [56]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре