Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Ученици показаха бързина и знания за Деня на Европа

09.05.2018

С образователна игра с приключенски елементи и информационен щанд на открито отбелязахме Деня на Европа. Мероприятието се проведе на 9 май в Южния парк в София.

Минифутбол, но без да мърдаш от мястото си, ски на трева и то в комбинация по трима, както и отборно рисуване, бяха само част от препятствията, които трябваше да преодолеят младежите, разделени на 6 екипа. Накрая най-добри се оказаха представителите на 22-о училище "Георги С. Раковски“ в София, които бяха кръстили своя тим „Кирилица”.

„Ако мотото на днешното събитие е „Бързи, умни, креативни”, то във ваше лице виждам, че то ще бъде изпълнено на сто процента!”, обърна се към младежите председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов при официалното откриване на състезанието. „Не мислете, че този, който ще победи, е най-добрият! Всички вие сте добри, просто такъв ще бъде късметът на някой от отборите”, добави Константин Арабаджиев, член на КЗП. Татяна Калканова, изпълнителен директор на Центъра за развитие на човешките ресурси, също поздрави  учениците с пожеланието да бъдат креативни, амбициозни и да работят ефективно в отбор.

Докато младежите се състезаваха, експерти от европейските мрежи в България раздаваха информационни материали и съвети на хората, които минаваха в парка.

Събитието по случай Деня на Европа се организира по традиция съвместно от Центъра за развитие на човешките ресурси - Национална агенция по Програма Еразъм+, администриращ съпътстващите дейности Европас, Еврогайдънс, Etwinning и Евродеск България, както и Европейски потребителски център България, Информационния център „Европа Директно”- София,  Мрежата на европейските служби по заетостта – EURES, Националния център за контакт по програма „Европа за гражданите”, Бюро „Творческа Европа” (офис Култура) и Комисията за защита на потребителите.

Още по темата по радио София и inews.bg

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре