Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Директорът на ЕПЦ представи онлайн платформата на конференция

01.03.2018

Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за разрешаване на спорове пред търговци от цялата страна по време на Национална конференция „КЗП - отговорен партньор на българските икономически оператори".

Той обясни, че всеки търговец, който предлага стоките си онлайн, е задължен да сложи на своята интернет страница линк към платформата. ЕПЦ България е контактна точка за нашата страна по този проект.

Конференцията беше открита от заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов. Участие в нея взеха председателят Димитър Маргаритов, двамата членове на КЗП Константин Арабаджиев и Константин Райков, главният секретар на комисията Иван Бъчваров,  както и експерти. В събитието се включиха представители на неправителствени потребителски и браншови организации, както и различни търговци.

На форума стана ясно, че наесен КЗП ще пусне горещ телефон за търговците, на който те ще могат да отправят въпросите си към ведомството. Ще заработи и виртуален „хелп-деск“, който ще помага при възникването на спорни ситуации, в които е необходима компетентната помощ на експертите от комисията.

Конференцията е част от проекта на комисията: „Повишаване на ефективността и ефикасността на услугите, предлагани от КЗП за българските предприятия“, финансиран по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие.

 
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре