Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Калкулатор определя правата при проблеми с полета

28.02.2018

Специален калкулатор може да "изчисли" какви са правата на пътниците при проблеми с полети като закъснение или отмяна, при загубен багаж или т.нар. овърбукинг.
Така всеки пътник може лесно и бързо да разбере какви са задълженията на авиокомпаниите, когато е принуден да чака на летището при закъснение на неговия самолет. 

Използването на калкулатора за полети е лесно и безплатно, като е необходимо само да въведете началната и крайната точка за вашето пътуване на английски език. Информацията в калкулатора е на български език. 

Ако смятате, че правата Ви са нарушени, то трябва да се обърнете първо към авиокомпанията. Тя трябва да ви отговори в рамките на 6 седмици. След това в случай че не сте доволни от отговора на превозвача и той е компания, регистрирана в рамките на ЕС, може да подадете  жалба към Европейски потребителски център България


Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре