Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Какви права имаме при проблем с полет заради лошо време и сняг

11.12.2017

Пътниците имат права, дори когато самолетът не може да излети от летището заради силен снеговалеж или мъгла.
В този случай авиокомпанията трябва да даде пълна информация за полета и за проблема, а правата на пасажерите са същите, каквито са и при закъснял или отменен полет.
Ако очакваното закъснение е повече от 5 часа или полетът е направо отменен, имате право да се откажете да пътувате и авиокомпанията трябва да ви възстанови парите за билета в срок до 7 дни.
Може да изберете и да продължите да пътувате, като авиопревозвачът трябва да ви предложи друг маршрут или друг полет, а за периода на изчакване имате право на храна и напитки, както и на съответния брой безплатни нощувки в хотел (както и транспорт от и до него) до часа на излитането. 
Лошите метеорологични условия се считат за извънредни обстоятелства и поради това нямате право на парично обезщетение. Авиопревозвачът обаче е задължен да оказва грижи към пътниците при всеки проблем с полет, независимо от причината за това.
 
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [58]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре