Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Обучение за онлайн търговци: „Предизвикателствата пред онлайн магазините“

30.10.2017

Искате да направите електронен магазин или вече продавате в интернет? Успоредно с това вероятно имате и много въпроси, свързани със законодателството в тази сфера, както и с това какви са вашите права и задължения като търговец. Чудите се и кога потребителят е прав. За да ви помогнат и насочат, Еnterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата и Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите организират семинар на тема „Предизвикателствата пред онлайн магазините“.

Обучението ще се проведе на 15.11.2017 г. в сградата на БТПП от 9.30 часа. Събитието е безплатно. Важно е само да се регистрирате тук!

Основните теми, които ще бъдат дискутирани по време на семинара:

- Срокът за връщане на продукта и право на отказ от договора от страна на потребителя

- Поръчка на стоки по интернет и изисквания за предоставяне на преддоговорна информация. Процес при поръчка онлайн.

- Информация на интернет сайта.

- Платформи за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия при трансгранични сделки с потребители.

- Алтернативно решаване на спорове от помирителните комисии

- Приложимо право и компетентен съд при трансгранични продажби в ЕС.

Целта на обучението е да запознае онлайн търговците с последните новости в законодателството при онлайн продажба, с правилата за гаранции и рекламации, които действат в рамките на ЕС, както и с възможностите за разрешаване на спорове между търговци и потребители.

За кого ще бъде полезно обучението?

Събитието е насочено към мениджъри продажби, търговски представители, дистрибутори, търговски агенти и всички фирми, които желаят да развиват своя бизнес и да разпространяват своите стоки и услуги в страната и чужбина през онлайн канали. 

Местата са ограничени!
Може да се регистрирате тук  до 13.11.2017 г. 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

  • Гише на пътника на летище София

    Последното гише на пътника за 2017 година беше на летище София. То се проведе на 19 декември на Терминал 2.

  • Бъдещи мениджъри на гости на ЕПЦ България

    Студенти от първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопански факултет на СУ "Св. Климент Охридски" бяха на посещение в офиса на Европейски потребителски център България. Дискусиите, свързани с потребителските права и онлайн търговията, се провеждат за пореден път в сътрудничество със ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре