Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Какви са задълженията на онлайн търговците?

27.09.2017

Какви са възможностите да се решават спорове с онлайн търговци, какви са добрите практики в сферата и какви са правата и задълженията при онлайн търговията? Това е темата на лекцията, която ще изнесе Атанас Начков, юрист в Европейски потребителски център България, на форума E-commerce 4.0. Събитието е организирано от сп. Enterprise и ще се проведе на 28 септември, четвъртък, в София.

Важно е да се знае, че всички онлайн търговци са задължени да сложат линк към платформата за алтернативно разрешаване на спорове на Европейската комисия (ЕК) на своя сайт. 

През първата година от съществуването на платформата бяха подадени над 24 000 жалби от потребители. Над една трета от жалбите се отнасяха до трансгранични покупки в рамките на ЕС. Повечето жалби бяха свързани с дрехи и обувки, самолетни билети и продукти на информационните и комуникационни технологии.

Лектори на  бизнес форума ще бъдат различни специалисти, свързани с разработването и обслужването на електронни магазини в България. Те ще споделят своя практически опит, както и ще очертаят най-новите тенденции в онлайн търговията.
 
  
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [48]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре