Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Мога ли да отменя почивката си в Барселона?

18.08.2017

Вижте какви са нашите съвети, ако имате планирано пътуване в района на Барселона, Испания, след терористичната атака там на 17 август.

Мога ли да отменя почивката си в Барселона?

Да, можете, но ще трябва да платите всички допълнителни разходи, които възникнат. Туроператорите не са задължени да предлагат безплатно анулиране или връщане към България по-рано от графика. Препоръчваме ви да се свържете с фирмата, чрез която сте направили резервацията.

В случай че сте резервирали стая директно на сайта на хотела, се обърнете към него.

Онлайн резервации за самолетни билети или хотели не могат да се отменят в 14-дневен срок, каквото право за връщане има за стоките, купени по интернет. В този смисъл – хотелите не са задължени да ви върнат парите, освен ако нямате право на безплатно анулиране според условията на резервацията.

Застраховката ми ще покрие ли щетите, ако не пътувам?

По-скоро не. Туристическата застраховка обикновено не покрива разходи, свързани с подобни извънредни обстоятелства като терористични действия.

От Министерството на външните работи у нас съобщават, че общественият транспорт в Барселона вече е почти напълно възстановен. Спирката на площад „Каталуния”, откъдето започна атентатът на 17 август, остава затворена, както и две спирки на метрото в централната част на града. 

Всички български граждани, които желаят да получат актуална информация, могат да го направят на дежурните телефони на посолството в Испания: 00 34 913 455 761; 00 34 913 456 651.

Още информация за ситуацията в Испания може да видите на сайта на МВнР.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре