Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Мога ли да отменя почивката си в Барселона?

18.08.2017

Вижте какви са нашите съвети, ако имате планирано пътуване в района на Барселона, Испания, след терористичната атака там на 17 август.

Мога ли да отменя почивката си в Барселона?

Да, можете, но ще трябва да платите всички допълнителни разходи, които възникнат. Туроператорите не са задължени да предлагат безплатно анулиране или връщане към България по-рано от графика. Препоръчваме ви да се свържете с фирмата, чрез която сте направили резервацията.

В случай че сте резервирали стая директно на сайта на хотела, се обърнете към него.

Онлайн резервации за самолетни билети или хотели не могат да се отменят в 14-дневен срок, каквото право за връщане има за стоките, купени по интернет. В този смисъл – хотелите не са задължени да ви върнат парите, освен ако нямате право на безплатно анулиране според условията на резервацията.

Застраховката ми ще покрие ли щетите, ако не пътувам?

По-скоро не. Туристическата застраховка обикновено не покрива разходи, свързани с подобни извънредни обстоятелства като терористични действия.

От Министерството на външните работи у нас съобщават, че общественият транспорт в Барселона вече е почти напълно възстановен. Спирката на площад „Каталуния”, откъдето започна атентатът на 17 август, остава затворена, както и две спирки на метрото в централната част на града. 

Всички български граждани, които желаят да получат актуална информация, могат да го направят на дежурните телефони на посолството в Испания: 00 34 913 455 761; 00 34 913 456 651.

Още информация за ситуацията в Испания може да видите на сайта на МВнР.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

  • Гише на пътника на летище София

    Последното гише на пътника за 2017 година беше на летище София. То се проведе на 19 декември на Терминал 2.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре