Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Още новини

  • Гише на пътника на летище София №5

    На 17 септември 2016 г. ще отворим поредното "гише на пътника" на летище София. За пети път тази година екип на Европейския потребителски център организира информационен щанд на Терминал 2.

  • ЕПЦ помага при закъснели полети

    Основната част от жалбите, които постъпват в Европейския потребителски център България са по повод проблеми, свързани с транспорта като забавени и отменени полети. Това обяви директорът на Европейския потребителски център Игнат Арсенов по време на пресконференция съвместно с Комисията за защита на потребителите ...

  • Гише на пътника на автогара Юг в Бургас

    Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите, откри „Гише на пътника” на Автогара Юг в Бургас. Идеята е да се повиши образованието и информираността на всички потребители, касаещи пътуването както по суша, така и по въздух и вода, обясни Райков.

  • Гише на пътника на летище Варна

    Константин Арабаджиев, член на Комисията за защита на потребителите (КЗП), откри днес , 14 август, „Гише на пътника” на летище Варна.

  • Отваряме гише на пътника във Варна и Бургас

    Еднодневни информационни кампании ще проведе Европейския потребителски център на летищата във Варна и Бургас, както и на автогара Юг в Бургас. Спирките ни на тези места са част от нашата инициатива "гише на пътника", която организираме регулярно през цялата година.

Страници:  [1]  «  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  »  [38]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре