Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Отбелязахме Деня на Европа

09.05.2017

С информационен щанд и приключенска игра отбелязахме Деня на Европа.

„Ангажирането на младите хора на ден като днешния е най-правилната стъпка. Освен всичко полезно, което може да бъде научено в рамките на днешното състезание-игра, е важно да знаем и че като потребители ние сме равноправни европейски граждани и можем да се ползваме от завоеванията, които Европейският съюз безспорно има в областта на потребителската защита”. Това каза Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите при официалното откриване на приключенската игра по повод 9 май, Денят на Европа.

На откриването присъстваха още Константин Арабаджиев и Константин Райков, членове на Комисията за защита на потребителите, както и представители на европейските мрежи в България, преподаватели от различни училища и др.

Десет отбора с ученици от различни столични училища демонстрираха своите умствени и физически сили в търсене на европейското съкровище. В състезанието първи петте препятствия премина отбор от десетокласници от Софийската математическа гимназия.

Събитието беше организирано съвместно от Центъра за развитие на човешките ресурси - Национална агенция по Програма Еразъм+, администриращ съпътстващите дейности Европас, Еврогайдънс, Etwinning и Евродеск България, Европейски потребителски център България, Информационния център „Европа Директно”- София,  Мрежата на европейските служби по заетостта - EURES и Комисията за защита на потребителите.

Още информация  в репортажите по телевизия България он ер тук , по ТВ плюс тук и по радио София тук 
Съвети за правата на потребителите след отпадането на роуминга и при отказ да ги качат борда тук
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре