Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка


Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“

Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с помощта на един клик. През 2015 г. 19% от хората, които са се обърнали към мрежата от ЕПЦ, са го направили по теми, свързани с почивки и ваканции. Понякога сделката, която изглежда доста добра, реално не се оказва такава. Заради това ЕСС-Net иска да повиши осведомеността на потребителите относно възможността да се повиши цената на почивката, резервирана онлайн, по време на целия процес. В помощ на хората ECC-Net представя и 10 съвета, за да избегнат неприятните изненади, докато „букват“ своята почивка онлайн.

ЦЕНАТА РАСТЕ ПО ВРЕМЕ НА ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯТА, КАКВО ПОКАЗВА ПРОВЕРКАТА НА ECC-NET?

Разликите в цените между резервацията и финалното плащане съществува и се получават най-вече при въздушния транспорт. В повечето случаи причините са свързани с:

  • Такси за управление
  • Такси за кредитна карта
  • Такси за чек-ин на пътниците 

10 ECC-NET СЪВЕТА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ :

  • Цените трябва да включват всички такси
  • Проверете дали са включени допълнителните услуги
  • Отделете време и внимавайте, докато правите резервацията
  • Уверете се дали не е включена опцията за „гъвкави дати“
  • Застраховка? Проверете какво получавате!
  • Предварително отбелязаните с отметка полета са забранени в ЕС
  • Може да се добавят такси за плащане с кредитната карта
  • Направете принтскрийн на резервацията
  • Двойна проверка
  • Четете имейла си 

 

ECC-NET СЪВЕТИ ЗА ТЪРГОВЦИТЕ

  • Станете модел за подражание – приложете най-добрите практики
  • Използвайте прозрачна и изчерпателна политика на ценообразуване
  • Осигурете бързо и полезно обсужване на клиентите си
  • Въведете надежден знак за доверие
  • Осигурете си доволни клиенти, които ще споделят своя положителен опит онлайн с други потребители

 Целият доклад може да видите тук

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Пресконференция в Бургас

    Европейският потребителски център България към Комисията за защита на потребителите ще отвори еднодневен информационен щанд в Бургас на открито. Той ще се проведе на 18 юли, вторник, и започва в 10 часа. Старт на събитието ще даде Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите. В мероприятието ще ...

  • Кръгла маса "Информационните технологии в полза на потребителите"

    Предизвикателството днес е да бъдат защитени правата на потребителите в дигиталния свят, който е факт и се развива с бурни темпове и у нас. По данни на "Евростат" през м.г. над 1,3 млн. българи са пазарували онлайн, като са реализирали оборот от над 400 млн. лв. Потребителското доверие в последните две години ...

  • Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите

    Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите На 15 март отбелязваме Международния ден на потребителите. Тази година неговото мото е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. По този повод Европейски потребителски център България ще отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта е да информираме хората на място за ...

  • Каква беше потребителската 2016-а година?

    Каква беше потребителската 2016-а година? Около 70% от извършените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) през миналата година близо 39 000 инспекции в търговски и туристически обекти и в онлайн пространството са свързани с разкриването и забраната на практики, които увреждат икономическите интереси на гражданите. Издадени са 300 заповеди за ...

  • Онлайн пазаруване: Неоправдани пречки пред потребителите в ЕС

    Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене, когато пазаруват онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре