Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Въздействието на фалшивите продукти върху правата на онлайн потребителите в Европа


Мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net) изготви доклад "Въздействието на фалшивите продукти върху правата на онлайн потребителите в Европа". Традиционно фалшификатите са насочени към сектора с по-луксозни продукти, но в последно време превземат и други области като лекарства, козметика, детски играчки, обувки или автомобилни части. Те стават и все по-лесно достъпни, благодарение на онлайн търговията.

Повече може да видите в приложения документ.

Още информация може да видите тук

Прикачени документи
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?

    Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала? През 2015 г. мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net е получила над 93 694 запитвания от потребители в целия Европейски съюз, Исландия и Норвегия. Все повече и повече хора използват интернет, за да организират ваканцията си – резервацията може да се случи само онлайн само с един клик. През 2015 г. 19% ...

  • 3,5 млн. европейци в капана на нежелани абонаменти

    3,5 млн. европейци в капана на нежелани абонаменти Над 3,5 милиона европейци са попаднали в нежелани капани за абонамент на различни стоки и услуги през последните три години. Това показва проучване, проведено в Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и Австрия. Именно в тези страни колегите от местните Европейски потребителски центрове получават и най-много ...

  • Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС?

    Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС? Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене при пазаруване онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ...

  • Отчет на ЕПЦ 2015

    Отчет на ЕПЦ 2015 Отчет на ЕПЦ за извършените дейности през 2015 година.

  • Доклад за помирителните комисии през 2015

    Доклад за помирителните комисии през 2015 Помирителни производства     Образувани са 426 помирителни производства за уреждане спорове между потребители и търговци.    Казусите са свързани с: гаранционната отговорност; правото на рекламация на стоки или услуги; неравноправни клаузи в договори; други търговски практики.   Постигнато е ...

Страници:  1  2  3  4  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре