Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите


На 15 март отбелязваме Международния ден на потребителите. Тази година неговото мото е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“.

По този повод Европейски потребителски център България ще отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта е да информираме хората на място за правата, които имат като потребители при пазаруване или пътуване в друга страна от Европейския съюз. Ще се предоставят и съвети по конкретни казуси.

Посетителите ще могат да си направят и  забавна снимка в специална фото будка, а след това да я публикуват в нашата фейсбук страница, за да се включат в играта ни с награди.

От 11 часа ще се проведе брифинг. В него ще се включат Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите, ръководителят на Представителството на Европейската комисия в България Огнян Златев и директорът на Европейски потребителски център Игнат Арсенов.

Събитието ще се проведе в „Сердика Център" (бул. Ситняково, №48) на 15 март 2017 г. , ниво  минус 1, срещу магазин „Хиполенд“.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още полезни материали

  • Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка

    Как да избегнете неприятните изненади при онлайн резервация на вашата почивка Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“ Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Кръгла маса "Информационните технологии в полза на потребителите"

    Предизвикателството днес е да бъдат защитени правата на потребителите в дигиталния свят, който е факт и се развива с бурни темпове и у нас. По данни на "Евростат" през м.г. над 1,3 млн. българи са пазарували онлайн, като са реализирали оборот от над 400 млн. лв. Потребителското доверие в последните две години ...

  • Каква беше потребителската 2016-а година?

    Каква беше потребителската 2016-а година? Около 70% от извършените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) през миналата година близо 39 000 инспекции в търговски и туристически обекти и в онлайн пространството са свързани с разкриването и забраната на практики, които увреждат икономическите интереси на гражданите. Издадени са 300 заповеди за ...

  • Онлайн пазаруване: Неоправдани пречки пред потребителите в ЕС

    Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене, когато пазаруват онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги ...

  • Преди пазаруването за Коледа

    Преди пазаруването за Коледа Коледа наближава, дойде време и за купуването на подаръци за любимите хора, за колеги и приятели. Вижте какви са препоръките на Европейски потребителски център България за хората, които ще поръчат изненадите за своите близки и приятели чрез сайтове в чужбина. Три важни съвета… 1. Проверете от кого купувате Преди ...

Страници:  1  2  3  4  5  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре