Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A
  • Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите

    Информационен щанд и брифинг за Деня на потребителите На 15 март отбелязваме Международния ден на потребителите. Тази година неговото мото е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. По този повод Европейски потребителски център България ще отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта е да информираме хората на място за ...

  • Приложение ECC-Net Travel

    Приложение ECC-Net Travel Има много трудни ситуации, в които може да попадне всеки пътуващ по време на път. Да платим повече за кола под наем от договореното, да не можем да наемем хотел от вкъщи, да купим дефектен продукт: виждали сме това да се случва, нали? Благодарение на приложението ECC-Net: Travel вие разполагате с перфектното ...

  • Каква беше потребителската 2016-а година?

    Каква беше потребителската 2016-а година? Около 70% от извършените от Комисията за защита на потребителите (КЗП) през миналата година близо 39 000 инспекции в търговски и туристически обекти и в онлайн пространството са свързани с разкриването и забраната на практики, които увреждат икономическите интереси на гражданите. Издадени са 300 заповеди за ...

  • Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС?

    Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС? Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене при пазаруване онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ...

  • Онлайн пазаруване: Неоправдани пречки пред потребителите в ЕС

    Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене, когато пазаруват онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги ...

Страници:  [1]  «  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [16]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре