Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A
  • Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС?

    Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС? Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене при пазаруване онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ...

  • Онлайн пазаруване: Неоправдани пречки пред потребителите в ЕС

    Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене, когато пазаруват онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги ...

  • Наръчник на потребителя

    Наръчник на потребителя Научете повече за правата си като потребител. Дефектна стока? Недоставена поръчка? Начислена допълнителна такса при наемане на автомобил? Плащане на ДДС при покупка на нов автомобил от друга държава? И много други.Изтеглете Наръчника на потребителя.

  • Загубен или повреден багаж

    Загубен или повреден багаж Моите права в ЕСАко багажът ви е загубен или повреден по време на полет, вашите права са защитени. Научете повече като изтеглите нашата брошура.

  • Вашите права като пътници

    Вашите права като пътници Запознайте се с вашите права като пътници в ЕС от нашата брошура, която може да изтеглите по-долу.

Страници:  [1]  «  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [15]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре