Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A
  • Пресконференция на автогара Юг в Бургас

    Пресконференция на автогара Юг в Бургас Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите, откри „Гише на пътника” на Автогара Юг в Бургас, днес, 21 август. Идеята е да се повиши образованието и информираността на всички потребители, касаещи пътуването както по суша, така и по въздух и вода, обясни Райков. Еднодневният информационния ...

  • Пресконференция по повод Деня на потребителите

    Пресконференция по повод Деня на потребителите По повод Световния ден на потребителите - 15 март, екипът на Европейския потребителски център (ЕПЦ) България организира „гише на пътника” на Централна автогара София. По този повод ЕПЦ покани журналисти на пресконференция. В събитието се включиха и Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на ...

  • Нови мерки в помощ при пазаруването онлайн

    Нови мерки в помощ при пазаруването онлайн Европейската комисия представи пакет от мерки, чиято цел е да улесни купуването и продаването на стоки и услуги онлайн в целия ЕС. Едно от законодателните предложения е свързано с преодоляване на необоснованото блокиране на онлайн пазаруваненото по географски признак (геоблокиране). Когато потребител влезе в ...

  • Европейският потребителски център ще организира гише на пътника всеки месец

      Броят на хората, които пътуват със самолет, се увеличава с всяка година. В тази връзка правата на пътниците във въздушния транспорт са едни от най-важните, на които се радват потребителите в рамките на ЕС. Според статистиката 22% от всички пътници, използвали самолет, са имали някакъв проблем при пътуване в ...

  • Правата на потребителите при отдаване на коли по наем

    Правата на потребителите при отдаване на коли по наем   Европейската комисия работи заедно с държавните органи за защита на потребителите за по-добро спазване на правата на потребителите при отдаване на коли по наем   Днес, пет големи компании за коли под наем се съгласиха значително да преразгледат начина, по който те третират потребителите, благодарение на ...

Страници:  «  1  2  3  4  5  6  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре