Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A
  • Въздействието на фалшивите продукти върху правата на онлайн потребителите в Европа

    Въздействието на фалшивите продукти върху правата на онлайн потребителите в Европа Мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net) изготви доклад "Въздействието на фалшивите продукти върху правата на онлайн потребителите в Европа". Традиционно фалшификатите са насочени към сектора с по-луксозни продукти, но в последно време превземат и други области като лекарства, козметика, детски ...

  • Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС?

    Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ЕС? Потребителите в ЕС все още са изправени пред необоснована дискриминация на основата на националност или място на живеене при пазаруване онлайн. Това показва доклад на мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), озаглавен „Невидимите граници все още ли ограничават потребителите от достъп до услуги в ...

  • Отчет на ЕПЦ 2015

    Отчет на ЕПЦ 2015 Отчет на ЕПЦ за извършените дейности през 2015 година.

  • Доклад за помирителните комисии през 2015

    Доклад за помирителните комисии през 2015 Помирителни производства     Образувани са 426 помирителни производства за уреждане спорове между потребители и търговци.    Казусите са свързани с: гаранционната отговорност; правото на рекламация на стоки или услуги; неравноправни клаузи в договори; други търговски практики.   Постигнато е ...

  • Доклад за купуването на коли зад граница

    Доклад за купуването на коли зад граница Информацията в доклада е обобщена на базата на практиката на Европейските потребителски центрове и консултациите, дадени от тях, от януари 2014 г. до края на юли 2015 г.  Една от основните пречки пред трансграничните покупки на автомобили, установени в хода на съвместния проект, е достъпът до информация, защото тя ...

Страници:  1  2  3  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре