Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A
  • Годишен отчет на ЕПЦ за 2013

    Годишен отчет на ЕПЦ за 2013 Европейският потребителски център България помага на потребителите вече пет години – от 2008 година. През изминалия период центърът стана все по разпознаваем за потребителите и все повече от тях се възползват от предимствата, които ЕПЦ предоставя. Основните цели, по които работи центъра са предоставяне на съвети, ...

  • Годишен отчцет на помирителната комисия за платежни спорове за 2013 г.

    Годишен отчцет на помирителната комисия за платежни спорове за 2013 г. ГОДИШЕН ОТЧЕТ НА ПОМИРИТЕЛНАТА КОМИСИЯ ЗА ПЛАТЕЖНИ СПОРОВЕ ЗА 2013 г.      І. Състав на Помирителната комисия за платежни спорове През изминалата година съставът на Помирителната комисия за платежни спорове (ПКПС) не е променян и се състои от осем членове - представители на Асоциацията на банките в България ...

  • Доклад за помирителните комисии към КЗП 2013 г.

    Доклад за помирителните комисии към КЗП 2013 г. Помирителна комисия за гр. София   Помирителните комисии съдействат за разрешаването на спорове между потребители и търговци, включително във връзка с гаранционната отговорност, правото на рекламация за стоки или услуги и неравноправните клаузи в договори, с търговските практики и договорите, сключвани с ...

  • Правата на пътниците са, за да се спазват

    Правата на пътниците са, за да се спазват Опитът на мрежата от Европейски потребителски центрове с жалби в областта на въздушния транспорт. Презентация.

Страници:  «  1  2  3 

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре