Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A
  • Доклад за Помирителните комисии към КЗП за 2014 година

    Доклад за Помирителните комисии към КЗП за 2014 година       ПОМИРИТЕЛНИ ПРОИЗВОДСТВА   Съгласно чл.182, ал.1 от ЗЗП помирителните комисии съдействат за разрешаването на спорове между потребители и търговци, включително и във връзка с гаранционната отговорност, правото на рекламация на стоки и услуги и неравноправните клаузи в договори, с търговските практики и ...

  • Доклад за правата на пътниците при полет

    Доклад за правата на пътниците при полет може да намерите приложен на английски език. Данните са събрани от 30 Европейски потребителски центрове, каквито има във всяка държава в ЕС, Исландия и Норвегия.

  • Годишен отчет на ЕПЦ за 2014 г.

    Годишен отчет на ЕПЦ за 2014 г. ЕПЦ представя доклада за дейностите през 2014 година.

  • 10 години в услуга на европейските потребители

    10 години в услуга на европейските потребители Годишният доклад за тази година бележи първото десетилетие на мрежата от Европейски потребителски центрове.Ние обръщаме поглед назад към постигнатото Потребителските центрове през целия период, тъй като средата, в която оперират ЕПЦ се разви много с разцвета на електронната търговия и индивидуалните международни ...

  • Доклад на мрежата от ЕПЦ - Търговските гаранции – струват ли си парите?

    Доклад на мрежата от ЕПЦ -  Търговските гаранции – струват ли си парите? Законовата гаранция в ЕС позволява на потребителите до две години от покупката на дадена стока да могат да изискат да се извърши ремонт, замяна на дефектни стоки, а в някой случай възстановяване на парите, заплатени за стоката. Търговецът е длъжен да предоставя гореописаната гаранция на потребителите без те да ...

Страници:  «  1  2  3  »  

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре